تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

نمایندگان مجلس امروز در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، ضمن رای به متوقف کردن احداث مسکن مهر جدید، بانک مسکن را نسبت به تامین باقی مانده تعهدات خود و تامین منابع مورد نیاز مسکن مهر موظف کردند.

 

همچنین مجلس با بند «ج» و «د» ماده ۷۳ لایحه برنامه ششم توسعه در رابطه با استقرار سیستم یکپارچه اطلاعات مکانی به منظور تحقق پذیری طرح های توسعه شهری و روستایی موافقت کردند.

در بند «د» ماده ۷۳ لایحه برنامه ششم توسعه آمده وزارت راه و شهرسازی با رعایت وظایف و اختیارات سایر دستگاه ها و ایجاد تشکیلات جدید و استفاده از امکانات سایر دستگاه ها مکلف است در راستای تحقق پذیری طرح های توسعه و عمران شهری و روستایی، آمایش و کنترل تخلفات، انضباط شهری و حفظ حقوق شهروندان نسبت به استقرار سیستم یکپارچه اطلاعات مکانی و تامین زیرساخت های مورد نیاز آن و ایجاد ساختار مناسب برای اشتراک گذاری داده های مکانی توسط تمامی دستگاه های مرتبط اقدام کند. این حکم ناقض و ناسخ هیچ یک از قوانین نیست.

در همین حال، نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را موظف به ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای تامین مسکن اقشار کم درآمد شهری و بهسازی ۲۰۰ هزار مسکن روستایی در طول برنامه ششم توسعه کردند.

 

 

 

منبع: http://mehrmihan.ir/stopped-construction-of-mehr-housing/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۵/۱۲/۱۰
  • sanaz ffmm