تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

ایده های جدید و متنوع در زمینه خلاقیت با پارچه لی و نمدی و همچنین معرفی ایده های خلاقانه برای استفاده از انواع پارچه های دور ریختنی و بی مصرف را در این مطلب ارائه می دهیم که با الگوبرداری از آنها می توانید با استفاده از تکه پارچه های مختلفی که در دسترس داردی کارهای جالبی انجام دهید و وسایل زیبا و متنوعی تهیه نمایید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از ایده های معرفی شده نهایت استفاده را ببرید.

خلاقیت با پارچه با ایده های جدید و متنوع در منزل :

استفاده از انواع پارچه های بی مصرف و ساخت وسایل جدید تزیینی یا کاربردی یکی از ایده های خلاقانه و جالب است که با به کارگیری آن می تواند برای همه ما جذاب و مفید باشد. خلاقیت با پارچه یکی از هنرهای زیبا است که به دلیل در دسترس بودن مواد اولیه طرفداران بسیاری دارد و همچون خلاقیت با چوب کاربردها و موارد استفاده زیادی دارد که در ادامه با انواع مختلف آن و همچنین ایده های به کار رفته برای ساخت وسایل مختلف با پارچه آشنا می شوید.

خلاقیت با انواع پارچه لی :

یکی از رایج ترین پارچه ها که اغلب برای ساخت وسایل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه جین یا لی است. خلاقیت با شلوار لی کهنه و قدیمی یکی از ایده های جالبی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد با سلایق مختلف اقدام به انجام آن می نمایند. در ادامه چند نمونه کاردستی با پارچه لی را مشاهده می فرمایید که هر یک با ایده های خلاقانه زیبایی تهیه شده اند.

applique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabrics

کاردستی با پارچه نمدی :

یکی از انواع پارچه ها که این روزها رونق زیادی یافته است و مورد توجه قرار گرفته، انوع پارچه های نمدی می باشند که به دلیل تنوع رنگ بالا و همچنین در دسترس بودن کاربرد های زیادی داردند و می توان با آنها وسایل مختلفی تهیه نمود در ادامه چند نمونه کاردستی با نمد را مشاهده می نمایید.

applique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabricsapplique-with-discarded-fabrics

خلاقیت جدید با پارچه های دور ریختنی :

خلاقیت با وسایل دور ریختنی از جمله فعالیت هایی است که جذابیت زیادی دارد، برای ساخت این نوع کاردستی ها را می توان با انواع تکه پارچه های ساده و معمولی نیز انجام داد عکس های زیر نمونه هایی از خلاقیت های جالب با تکه پارچه های دور ریختنی و بدون استفاده محسوب می گردد که هر یک می توانند الگوی جالبی برای شما باشند

applique-with-discarded-fabrics

تکه دوزی با پارچه شلوار جین

تکه دوزی با پارچه شلوار جین

applique-with-discarded-fabrics

تکه دوزی با پارچه شلوار جین

در زیر کوسن تکه دوزی شده از پارچه شلوار لی دوخته شده اند . برای دوخت این نوع تکه دوزی درز از رو دوخته میشود و بعد لبه های پارچه برشهای ریز ریز میخورد .

applique-with-discarded-fabrics

کوسن تکه دوزی از پارچه لی

این هم مدل کوسن تکه دوزی شده با پارچه جین که از جیب شلوار برای تزییین کوسن استفاده شده است .

applique-with-discarded-fabrics

مدل کوسن تکه دوزی از پارچه لی

کوسن دوخته شده با شلوار جین که از تکه های پارچه برای روبان دوزی کوسن استفاده شده است .

applique-with-discarded-fabrics

تزیین کوسن تکه دوزی

پرده جیبدار که از جیب های شلوار جین درست شده و برای مرتب کردن لوازم التحریر از آن استفاده شده ، شما هم میتونید متناسب با جایی که میخواید استفاده کنید از پارچه های لی که در خونه دارید این بازیافت را انجام بدید و کاردستی زیبایی بسازید مثل جای لوازم آرایشی یا جای لوازم آشپزخانه یا جای لوازم خیاطی !!.

applique-with-discarded-fabrics

دوخت کیف برای کودکان نیاز به مهارتی بسیار بالا دارد.رنگ بندی و تزیین کیف در کودکان مختلف متفاوت است.بیشتر کودکان دوست دارند کیف هایی با نقش و نگارهای رنگی و با تصویر شخصیت های کارتونی و یا حیوانات داشته باشند.در این پست ما سعی کرده ایم زیباترین و جدیدترین مدل کیف کودکانه با تصویر حیوانات را به شما ارایه بدهیم.به شما پیشنهاد میکنم حتما این پست زیبا را ببینید و از هنرنمایی با تکه پارچه های رنگی لذت ببرید.

مدل دوخت کیف پارچه ای به شکل فیل

applique-with-discarded-fabrics

مدل دوخت کیف با پارچه به شکل هشت پا برای کودکان

applique-with-discarded-fabrics

مدل کیف پارچه ای دخترانه به شکل پرنده

منبع : http://mehrmihan.ir/applique-with-discarded-fabrics/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • sanaz ffmm