تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

serial-eight-and-a-half-minutes
هشت و نیم دقیقه با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر ودفاع از حقوق یکسان خانواده می پردازد.
این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می کشد.

شبنم قلی خانی که در این سریال نقش یکتا که کاراکتر اصلی سریال است را ایفا می کند. وی عروس مهندس تاجیک و همسر امیر «پژمان بازغی» است. سیامک اطلسی مهندس تاجیک و صاحب کارخانه ای است که سام درخشانی نقش احسان و پژمان بازغی نقش امیر  پسران صاحب کارخانه را بازی می کنند. الهه حصاری نقش یلدا، خواهر یکتا را بازی می کند و در کنار او آشا محرابی نقش فروغ، همسر احسان «سام درخشانی» را بازی می کند. بهرنگ علوی نقش فرزین را بازی می کند که برادر فروغ است و مزدک رستمی نقش نیما برادر یکتا را ایفا می کند. فرناز رهنما نیز نقش زنی به نام نسرین را بازی می کند که دوست یکتا و وکیل کارخانه است و بهرام ابراهیمی نیز نورایی حسابدار این کارخانه را ایفا می کند.

در «هشت و نیم دقیقه» پژمان بازغی در نقش امیر، شبنم قلی خانی یکتا،‌ سام درخشانی احسان،‌ آشا محرابی فروغ،‌ بهرنگ علوی فرزین و برادر فروغ، مزدک رستمی نیما برادر یکتا،‌ الهه حصاری یلدا خواهر یکتا،‌ فرناز رهنما نسرین وکیل کارخانه، بهرام ابراهیمی نورایی حسابدار کارخانه به ایفای نقش می‌پردازند. در این سریال امیر و احسان برادر و یکتا و فروغ نیز همسران آنها هستند. سیامک اطلسی مهندس تاجیک و پدر امیر و احسان است.

از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به دادسرا، خیابان ظهیرالدوله حوالی شمیرانات، یوسف آباد، خانه‌ای در دربند، رستورانی در سعادت آباد و … اشاره کرد.

این سریال، قصه زنی با نام یکتا است که به‌واسطه توطئه‌ای، همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن‌مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به: سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، الهه حصاری، بهرنگ علوی، مزدک رستمی، مرتضی علی آبادی و مرتضی زارع اشاره کرد.

سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید از ابتدای آبان ماه ۹۵ در ۲۳ قسمت ۴۰ دقیقه ای به صورت هرشبی ساعت ۲۱:۳۰۰ از شبکه دوم سیما پخش می گردد .

فیلمنامه مجموعه توسط  علی دادرس و آزیتا ایرایی نوشته شده است . ضمن اینکه نام سریال ابتدا یکتا بود که بنا به دلایلی به هشت و نیم دقیقه تغییر کرد

اسامی بازیگران سریال هشت و نیم دقیقه به همراه نقش

شبنم قلی‌خانی / آشا محرابی / پژمان بازغی /  بهرنگ علوی /  الهه حصاری /  سیامک اطلسی /  سام درخشانی /  فرناز رهنما /  بهرام ابراهیمی‌پور / اشکان منصوری / مزدک رستمی / پدارم گودرزی و …


منبع : http://mehrmihan.ir/serial-eight-and-a-half-minutes/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • sanaz ffmm