تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

ایده های جدید و نو برای طراحی دکوراسیون حمام ۲۰۱۷ + دکوراسیون حمام فرانسوی

 

با به کارگیری سبک پروونس( Provence:استان سابق جنوب شرقی فرانسه، در ساحل دریای مدیترانه، در شرق رودخانه رون. در حال حاضر بخشی از منطقه پروانس آلپ-کوت دازور.) برای دکوراسیون می توانید زرق و برق حمام خود را  اضافه کنید و جذابیت منحصر به فرد دکوراسیون کشور فرانسه  را خلق نمایید. اما به منظور اینکه آن را واقعا راحت و زیبا کنید، باید فضا به درستی سازمان دهی شود و به هر یک از جزئیات به دقت بررسی شوند. امروز ما می خواهیم گوشه ای از این سبک زیبا را برای دکوراسیون حمام  با شما به اشتراک بگذاریم.

طراحی داخلی به سبک فرانسوی مشهور به دل فریبی و همچنین با نشاطی است. سبک فرانسوی در طراحی داخلی ترکیبی از سبک روستیک (روستایی) و سلطنتی (شاهانه ) است. (آرموار) یک نوع کمد یا گنجه ی فرانسوی است که به خوبی با بسیاری از وسایل دیگرترکیب می شود و در اتاق های مختلف یک منزل به سبک فرانسوی وجود دارد. آرموار یک کمد فرانسوی است و روی آن بسیار تزئین شده و حکاکی شده است. رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی فرانسوی متفاوتند. در طراحی داخلی فرانسوی از رنگ های طلایی، آبی، قرمز، سبز استفاده می شود. در سبک فرانسوی از طرح گل و گیاه و برگ در قاب آینه و صندلی های چوبی بسیار استفاده می شود.

میز و صندلی های یک منزل با طراحی داخلی فرانسوی بیشتر دارای لبه های دالبری شکل هستند تا لبه های صاف و مستقیم. در رنگ آمیزی دیوار و سقف یک منزل با طراحی داخلی فرانسوی ممکن است از رنگ های سفید و کمرنگ استفاده شود، ولی روی هم رفته از طرح و الگوهای گل دار (گل گلی) هم استفاده می شود. دکوراسیون داخلی فرانسوی برجسته، دلربا و شیک است. بر خلاف چیزی که اثر افراد فکر می کنند سبک فرانسوی متظاهر و خودنما نیست بلکه بسیار خاکی و همینطور مطبوع است.

حمام سبک پروونس Provence شامل اتاق روشن و بزرگ، که فضای حاکم در آن گرم و ساده است. معمولا ازهمه ی سایه های ملایم رنگ های مداد رنگی برای نقاشی دیوار استفاده می شود از قبیل: سبز کم رنگ، آبی کم رنگ، قرمز مایل به قهوه ای و بژ . علاوه بر این، سطوح در دکور حمامبه این سبک می توانند در رنگ های مشابه کاغذ دیواری باشند و یا با کاشی و سرامیک   پوشش داده شوند. اگر از نقاشی هنری مناظر طبیعی و گل های وحشی برای نقاشی دیوار ها استفاده کنید ، فضا بسیار تازه و زیبا خواهد شد.

سرویس بهداشتی حمام فرانسوی

 انتخاب سرویس و وسایل بهداشتی در دکوراسیون حمام فرانسوی  نیاز یک توجه خاص و ویژه است. وان حمام  می تواند از هر گونه موادی ساخته شده باشد، اما معمولا به شکل گرد یا منحنی هستند و برای پایه های آن ها ازورقه های آهن یا طلا استفاده می شود. سینک بیضی شکل با کنسول نیز جزء این نوع دکوراسیون حمام است. معمولا برای نصب دوش یک محوطه ی جداگانه ای که یا دیوار شیشه ای پوشیده شده است را در نظر می گیرند.

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%

%postname%


منبع:http://mehrmihan.ir/french-bathroom-decoration/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۶/۰۱/۰۷
  • sanaz ffmm