تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی

تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی ،تفریحی و سرگرمی

طلا و جواهرات کلیو clio

انسان ها همواره مجذوب طلا و جواهرات میگردند. این شیفتگی به بیش از ۷۰۰۰سال پیش برمیگردد زمانی که در غارهای آفریقا پوسته حلزون را به عنوان گردنبند کشف کردند.در طول تاریخ، انسان ها ازاشیاء مختلف به شکل قطعه از طلا و جواهر،استفاده کرده اند. در این اشیا موارد الهام بخش فراوانی ممکن است وجود داشته باشد اما برای آقای افشین مهدی زاده مدیر خلاق کلیو، این الهامات قطعا بیشترین سرچشمه را از طبیعت دارد. ما در اینجا فرصت این را فراهم کرده ایم که برخی از اجناس فوق العاده ی این برند را که به یک موفقیت بین المللی تبدیل شده است را در معرض نمایش شما عزیزان قرار دهیم.

jewelry-clio-most-attractive-models-of-clio-jewelry

کلیو یک نام تجاری از شرکت طلا و جواهرات در فرانسه می باشد. نام این شرکت برگرفته از اساطیر یونانی می باشد که کلیو نام یکی از ۹ الهه شعر و موسیقی می باشد. همه ی این شاعرها از یک منبع الهام بخش برای هنر خود بهره میگیرند. این نام تجاری بیش ۲۰ سال پیش تاسیس شده است. با میراث فارسی مانده در ذهن ها همراه با فناوری اروپایی دولت هنر قطعا بسیار نفیسی ساخته شده است.این شرکت دارای ۵ طراح از کشورهای مختلف می باشد. که یکی از آن ها ایرانی میباشد. تفاوت فرهنگی طراحان طیف گسترده ای از خلاقیت را در محصولات این شرکت ایجاد کرده است که مطابق سلیقه های مختلف می باشد. زیبا ترین و منحصر به فرد ترین طرح ها انتخاب شده و در سه کارخانه در سراسر جهان تولید میگردند. زیبایی، دوام و اصالت از ویژگی های محصولات این شرکت می باشد.

جواهرات کلیو از پالادیوم، کریستال و مروارید ساخته میشوند. پالادیوم یک فلز نادر و درخشان با ارزش است که رنگ سفید نقره ای دارد و یک جایگزین عالی برای طلا یا پلاتین است. کریستال نیز همچنین ثبات رنگ عالی و طیف رنگ بسیار وسیعی دارد. محصولات این شرکت عاری از عنصر نیکل می باشند. همانطور که میدانید اتحادیه اروپا محدودیتی در مقدار نیکلی که میتواند مدت طولانی با پوست در تماس باشد، دارد.  نیکل باعث آلرژی و سوزش پوست میگردد.

همه ی وجود ما انسان ها و هر چیزی که ما داریم از طبیعت است. زیبایی فوق العاده و منحصر به فرد در طبیعت وجود دارد و میل انسان به درک آن غیر قابل انکار است. محصولات کلیو زیبایی طبیت با تبدیل آن به یک قطعه طلا و جواهر تصرف کرده است. که مردم میتوانند با داشتن یک قطعه از این جواهرات باور و احساسات خود را در مورد طبیعت بدون نیاز به برقراری ارتباط با کلمات، بیان کنند.

این شرکت انواع حلقه، دستبند ، گوشواره،آویز ها، دستبند و ساعت عای مختلف مردانه و زنانه برای طیف گسترده ای از سلیقه ها دارد. به عنوان مثال بیش از ۲۸۰۰ مدل انگشتر دارد. برای براق نگه داشتن محصولات کلیو میتوانید از آب و صابون استفاده کنید. اپر استفاده ی زیاد باعث کدری جواهرات شما شد با استفاده از مقدار کمی رب گوجه میتوانید درخشندگی این محصولات را برگردانید.

زیورآلات کلیو ، دستبند ،

نیم ست کلیو

گردنبند کلیوclio

جواهرات کلیو

گردنبند کلیو آبی

دستبند سفید کلیو

مجموعه‌ای از نیم‌ست‌های برند کلیو (Clio)،طلا و جواهرات کلیو،دستد های دخترانه مارک کلیو،نیم ست های کلیو(clio)، جواهرات ۲۰۱۷، طلا و جواهر، زیور آلات، مدل انگشتر، مدل گردنبند، نیم ست های برند کلیو (Clio، دستبند جواهرات زیورآلات بدنه پالادیوم کلیو ،جواهرات کلیو، طلا و جواهرات,مدل زیورالات,مدل سرویس طلا,مدل النگو,مدل انگشتر,مدل حلقه ازدواج,مدل گردنبند,مدل بدلیجات,مدل های جدیدجواهرات,مدل حلقه نامزدی,مدل گردنبند طلا,مدل طلا عروس…

منبع: http://mehrmihan.ir/jewelry-clio-most-attractive-models-of-clio-jewelry/


مطالب جالب دیگر

  • ۹۶/۰۱/۲۴
  • sanaz ffmm